Főoldal
KEZDŐOLDAL - ENGLISH

RENDSZER SZOFTVEREK

ÜGYVITELI RENDSZEREK

SZOLGÁLTATÁSOK

FRISSÜLT

KAPCSOLAT

LeloSoft Kft.
Kaposvár
____________
+36 82 510 460
+36 82 510 461
info@lelosoft.hu

 

Szolgáltatások

Tanácsadás

Szívesen állunk rendelkezésre IT módszertani kérdésekben, elsősorban a cégünk által támogatott ügyviteli feladatokkal kapcsolatban. Ezen felül számíthat szakértő tanácsainkra a háttér megoldások területein is, például a rendszer technológiai feltételeinek kialakításában, és az optimális üzemeltetési környezet megtervezésében.

Ügyvitel szervezési segítségnyújtás

Az alkalmazott rendszer folyamataival kapcsolatban felmerült ügyvitel szervezési kérdésekben készséggel veszünk részt konzultációkon, vagy akár kisebb létszámú megbeszéléseken. Ezekről írásban összefoglalót és emlékeztetőt készítünk, amit elküldünk az érintett felek részére. A kapcsolódó döntések után a szükséges módosításokat rövid határidővel bevezetjük rendszerünkbe.

Rendszer üzemeltetés

Magas szintű rendelkezésre állással és 24 órás felügyelettel üzemeltetjük rendszereinket. Ez magában foglalja az ütemezett feladatok által végzett folyamatokat (bedolgozások, jelentések, letárolások), és az automatizált hibajelentéseket (akár emailben). Részletes üzemeltetési naplók készülnek a működések és műveletek utólagos elemzéséhez.

Követés

Az ügyviteli szabályok változásai megkövetelik a folyamatos követést és a változások rendszeres átvezetését. Naprakész paramétertáblák és üzleti szabályokat leíró algoritmusok teszik a rendszert folyamatosan az aktuális előírásoknak megfelelően működővé.

Oktatás

A megbízó cég szervezésében és az általa biztosított megfelelő oktatási épületekben vagy helyiségekben tartunk oktatásokat nagyobb számú (15-20 fő) munkavállaló részére. Ezen felül távolról, egyénileg (távoli asztal, VNC stb.) is segítünk a rendszerrel kapcsolatos kérdésekben.

Adatmigrálás

Nagy tömegű adatok mozgatása, más rendszerekkel való eseti adatcserék és a minden felületen biztosított export/import funkciók teszik lehetővé, hogy rendszerünk mindig készen áll a rendkívüli események kapcsán felmerülő migrálásokra. Például készletek, kartonok áthelyezése más szervezethez rendkívül egyszerűen megoldható. Ugyanígy, ha egy külső rendszerből kell adatokat importálni, a megfelelő struktúrák rugalmas kialakításával könnyen és gyorsan elvégezhető az import.

Adatkapcsolatok, interfészek

A rendszer nem elszigetelten működik, hanem szerves részeként tud bekapcsolódni más rendszerekbe az adatkapcsolati interfészek segítségével. Ezek lehetővé teszik, hogy akármelyik irányba adatokat küldjön vagy fogadjon. Ütemezett feladatok segítségével naprakészen tarthatók például a másik rendszerből kapott törzsadatok, vagy a mi rendszerünkben végzett módosítások rendszeresen feladhatók a másik rendszer felé.

Nagy számú tranzakciók központi végrehajtása

Eseti megbízással rugalmasan, hatékonyan és rövid határidővel tudjuk elvégezni nagy számú üzleti tranzakciók végrehajtását, vagy adatok módosítását. Ez lehet például valamilyen ügyviteli szabály megváltozása miatt bekövetkezett nagy tömegű adatmódosítás, vagy rendkívüli helyzet által okozott nagy mennyiségű ügyviteli tranzakció futtatása. Ezzel a megoldással sok adminisztratív munka, és idő is megspórolható.

ÜGYFÉLKÖR
©LeloSoft   oldaltérkép KAPCSOLAT webmester