![]() |
|
LeloSoft Kft. |
Kaposvár |
____________ |
![]() |
+36 82 510 460 |
![]() |
+36 82 510 461 |
![]() |
info@lelosoft.hu |
Támogatás
Cégünk Ügyfélszolgálati és Felhasználói tanácsadó részlegének első számú feladata a kapcsolattartás, mely több szinten jöhet létre: telefon-, fax-, email és postai úton. Az ügyfelek mindennapos észrevételeinek, illetve hosszabb távú kéréseinek nyilvántartása és azokra való reagálás koordinációja munkanapokon 8 óra és 16:30 között vehető igénybe.
Munkatársaink szakképzettek, nagy tapasztalattal rendelkeznek a mindennapos számítástechnikai problémák megoldásainak területén. Rugalmas munkaidő beosztásuk elősegíti, hogy a felmerült kérdésekhez igazodva a sok kellemetlenséget és fáradozást megelőzve, gyorsan és hatékonyan reagáljanak a felhasználók igényeire.
Az ügyfelekkel történő aktív személyes kapcsolattartás folyamán igyekszünk a problémákat pontosítani, hogy a lehető leggyorsabban, célirányosan segíthessünk.
A MÁV belső hálózata és a LeloSoft hálózata között megvalósított VPN kapcsolat eredményeként a felhasználói gépek - a megadott jogosultságok függvényeként - számunkra is elérhetőek hibafelderítés, illetve probléma megoldás céljából. Az ilyen kapcsolat létrehozásakor mindig szükség van az ügyfél beleegyezésére, hiszen a menedzselő program szerver része nála fut, és neki engedélyeznie kell a kapcsolatot. Legújabb belső hálózati fejlesztésünk eredményeként sikerült egy biztonsági, második VPN kapcsolatot is kialakítanunk a MÁV hálózata felé, így az egyik internetszolgáltatónk kiesése esetén a másik segítségével továbbra is el tudjuk látni a felhasználók támogatását.
Az elérhetőségek a Kapcsolattartók menüpont Általános részében megtalálhatóak
©LeloSoft | oldaltérkép | ![]() |
KAPCSOLAT | ![]() |
webmester | ![]() |
---|